  • Data: 2013-12-31 18:30:15
    Temat: Re: Zatarcie z rejestru skazanych
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-31 11:04, STS_OVLP pisze:
    > 6 lutego 2014 minie 3 lata od uiszczenia grzywny, którą sąd nałożył na
    > mnie z powodu "błędów młodości". Czy 7-go mogę lecieć z wnioskiem do
    > Sądu który mnie skazał z wnioskiem / prośbą o zatarcie wyroku? Czas to
    > pieniądz, bo w maju mam mieć służbowy wyjazd do USA a w związku z
    > karalnością mogą być problemy z przyznaniem wizy.

    wyrok nigdy sie nie zaciera, chyba nie chcialbyś by 2x skazywali Cie za
    to samo ;) Zaciera się skazanie.
    A skazanie za przestepstwa karane grzywną zaciera sie po 5 latach od
    wykonania kary (czyli zapłacenia grzywny). Robi sie to z automatu. Po 3
    latach mozna, rzeczywiscie, złożyc wniosek. Nie sadze by sie tak szybko
    uwineli...
    Poza tym domniemam, ze do podania o wizę nazlezy dolączyc wypis z KRK. A
    te dane nie przedawniaja sie nigdy. Jednak grzywny i kary wiezienie
    zawieszone tam nie figurują, wiec nie masz sie o co martwic.

    --
    @foe_pl