  • Data: 2010-06-05 20:22:13
    Temat: Re: Zastosowanie kpk w postępowaniu quasi-karnym
    Od: kuba <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Cze, 19:44, sensor <n...@p...pl> wrote:

    > Napisał mi też ktoś, że cała ta komisja jest niekonstytucyjna, bo straciła
    > dawno moc podstawa prawna w ustawie powołująca te komisje i w ciągu kilku
    > lat minister nie zrobił nic, aby wydać nowe rozporządzenie. Muszę sprawdzić
    > ten trop.

    Mój lex też wyświetla ten akt jako archiwalny, ale czytałem gdzieś w
    necie, że minister ma argumenty na to, że rozporządzenie obowiązuje i
    ma na potwierdzenie tego jakiś wyrok sądu apelacyjnego. W praktyce
    podobno postępowania dyscyplinarne toczą się w oparciu o to
    rozporządzenie (swoją drogą ciekawe, czy brak podstawy proceduralnej
    miałby oznaczać, że nie ma odpowiedzialności dyscyplinarnej
    nauczycieli). Jak się bronicie, to nie zaszkodzi podnieść i takiego
    argumentu. Polecam sprawdzić dobrze podstawę uchylenia rozporządzenia
    i przepisy przejściowe.