  • Data: 2010-11-14 16:20:17
    Temat: Re: Założenie spółki z o.o.
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-14 16:57, Krzysztof pisze:
    > Nie za tę samą cenę.

    Parę stów więcej.
    Nieistotne.

    > SPZOO zakładasz z wysokością kapitału 5000 zł.
    > SA wymaga chyba "trochę" więcej.

    Tak. Załatwienia 25 tys. zł na trzy dni.
    Choć jak ktoś nie ma 25 tys. to nie wiem jaki interes mógłby robić.

    > Jak na razie nie widzę sensu w zakładaniu SA zamiast SPZOO, ponieważ
    > poza argumentem, że łatwiej ją zbyć, nie dane mi było poznać żadnych
    > innych.

    To jedno to i tak więcej niż przemawia za sp. z o.o.
    Bo razie nie usłyszałem żadnych argumentów za tym, żeby
    robić sp. z o.o. zamiast akcyjnej.

    I nie chodzi o tylko zbycie, lecz o anonimowość akcjonariuszy,
    swobodę obrotu akcjami i zdobywania kapitału (np. przez emisję akcji dla
    inwestorów lub giełdę wreszcie jest też kwestia prestiżu.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com