    From: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zalany sufit
    Date: Wed, 3 Nov 2004 09:16:17 +0100

    "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl> wrote:

    > W trakcie mojej nieobecności w mieszkaniu które wynajmuje z narzeczoną
    > został zalany sufit łazienki i kuchni przez sąsiada. Rozmawiałem z nim i
    > jego fachowcami ( bo właśnie robi remont ) i powiedzieli , że wymienią rurę
    > która to spowodowała.

    popatrz, jacy mili - a mogli zostawic...

    > I teraz moje pytanie czy mogę wymagać wymalowania kuchni oraz łazienki ? W
    > łazience i kuchni fragment sufitu i ściany jest zalany , w paru miejscach
    > farba zaczyna odchodzić.

    u mnie sprawa byla podobna, z tym ze to ja (a raczej moi robotnicy) zalali,
    na szczescie delikatnie.
    Po prostu zostali zobligowani do naprawienia szkod jakie wyrzadzili sasiadce,
    czyli usuniecia odpowiednim srodkiem zabrudzen (nie daj sobie wmowic, ze
    pomalowanie wystarczy!), i pomalowanie tych fragmentow ktore zostaly zalane.
    Na szczescie wystarczyly fragmenty, bo mieszkanie (pode mna) bylo po remoncie,
    wiec nic nie widac

    Sierp