eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Wypadek samochodowy] Praca policji.. zastrzeżenia.. [długie] › Re: [Wypadek samochodowy] Praca policji.. zastrzeżenia.. [długie]
  • Data: 2004-09-19 14:36:56
    Temat: Re: [Wypadek samochodowy] Praca policji.. zastrzeżenia.. [długie]
    Od: "latet" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > madia lubia takie aferki, moze by do nich sie udac
    > a tak swoja droga to chyba pamietam twoj przypadek, byly tam jakies
    > problemy ze swiadkiem chyba, czy to to? cos on pokrecil numery czy cos
    > takiego

    Byla początkowa rozbieżnosc w 1 cyferce numeru,
    pomiedzy tym co ja zapsialem, a tym co zapisal swiadek.
    Ale przez dalekiego znajomego w policji udalo sie
    ustalic, ktory numer jest wlasciwy i w pismie do sądu
    poszedł ten prawidłowy.
    Niestety, nic to nie dało.

    Sprawa juz dawno zamknięta. AC pokryło mi wiekszosc
    kosztów naprawy. Z wlasnej kieszeni doplacilem
    tylko 700 zł do naprawy + 300 mandat.

    latet