  • Data: 2004-11-04 00:23:52
    Temat: Re: Wyjątkowo upierdliwa dłużniczka.
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:cmbk47$bee$1@news.onet.pl,
    Sebol" <"lobo_(usun_to) <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał/a:
    > Dnia Wed, 3 Nov 2004 18:43:20 +0100, Robert Tomasik naskrobał(a):

    > nie słyszałem o takim przepisie - w KPC raczej go nie ma.

    Teżpierwsze słysze. Widziałam na własne oczy oszacowania nieruchomości,
    gdzie nieruchomośc warta była jakie 200 tysaięcy a długu było kilka tysięcy.
    Oszacowanie było robione na potrzeby komornika w celu przeprowadzenia
    licytacji.

    > jeżeli to lokatorskie spółdzielcze prawo do lokalu to w ogóle nie
    > podlega egzekucji :)

    Lokatorkie prawo nie, ale wkład mieszkaniowy z nim związany, że i owszem. W
    dobrze znanej mi spółdzielni dość często dokonuje się eksmisji własnie z
    lokatorskiego prawa i potem idzie ono na licytację.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Miłość jest jak ziewanie, najczęściej kończy się spaniem
    /Lodovico Ariosto/