  • Data: 2004-11-04 08:55:27
    Temat: Re: Wyjątkowo upierdliwa dłużniczka.
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > przypadku lokalu spółdzileczego własnosciowego. Wystarczy we
    > wniosku egzekucyjnym do komornika zamieścić "wniosek o egzekucje
    > z nieruchomości - Spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu nr... przy
    > ul. ..., z zaznaczeniem iż na nieruchomosci nie jest założona księga
    > wieczysta. Wysokość długu nie musi być proporcjonalna do wartość
    > mieszkania. Jest to taka sama bzdura jak kiedyś krążyła fama
    > odnośnie mieszkania i niepłacenia bez obawy przed eksmisją
    > ponieważ wartość długu nie przekracza w/w. Potem wniosek o opis i
    > oszacowanie - z reguły juz to działa na dłuznika, który posiada

    To by całkowicie rozwiązywało problem. Gdzie mogę znaleźć podstawę prawną?

    > Ostatnia sprawa: mozna wystąpić do sądu o licytacje nawet bez
    > zadłużenia w zwiazku za zakłucaniem porzadku domowego itp etc.

    Całe szczęście nie zakłóca. Ona w ogóle tam nie mieszka, tylko bywa. Mieszka u
    tatusia, w innej klatce schodowej.

    > Gama ruchów jest bardzo szeroka, jedynym wyjśćiem jest działanie
    > zdecydowane i bezzwłoczne. Sam bym chętnie "pojeździł" po takiej
    > Spółdzielni, która sie boi.

    Poprzednio to raczej nie był strach, tylko chęć pójścia na rękę i niechęć do
    zaszkodzenia senatorowi (wyjątkowo porządny człowiek). Teraz, po przymknięciu
    elektryka, strach już jest. Wszelkie funkcje (Zarząd, Rada Nadzorcza) są
    pełnione społecznie i trudno wymagać od ludzi pracujących za darmo, aby
    ryzykowali przymknięciem na 48, bo babsku akurat coś się przywidziało.

    Pozdrawiam

    Czapla