  • Data: 2007-04-20 09:31:16
    Temat: Re: Wpis do KRD za dlugi rodzicow
    Od: "TG" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:f08p8a$3vi$1@news.interia.pl...

    > To nie dziedziczenie, chodzi o art. Art. 688[1] kodeksu cywilnego:
    > § 1. Za zapłatę czynszu i innych należnych opłat odpowiadają solidarnie z
    > najemcą stale zamieszkujące z nim osoby pełnoletnie.

    Panie Marcinie,

    jesli masz chwile to objasnij mi prosze. Przepis, ktory cytujesz odnosi sie
    do umow najmu i obowiazuje od 10.07.2001
    Czy w przypadku posiadania spoldzielczego prawa do lokalu nie obowiazuja
    przepis art. 4 Ustawy prawo o spóldzielniach mieszkaniowych?

    Przepraszam za pytania ale slaby jestem w te klocki

    Pozdrawiam

    T.G.