  • Data: 2007-04-20 12:48:25
    Temat: Re: Wpis do KRD za dlugi rodzicow
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu szerszen porozsypywal nastepujace haczki:
    > meldunek w dowodzie to osobna kwestia, i jak napisalem pobyt czasowy
    > poza miejscem zamieszkania nie implikuje przymusy wymeldowania sie z
    > miejsca stalego zameldowania, wiec jako taki jest marnym argumentem
    Napisze ponownie - czasowe zameldowanie. Przebywanie poza miejscem
    stalego zamieszkania przez okres dluzszy niz 3 doby wiaze sie z
    koniecznoscia czasowego zameldowania pod nowym adresem (wiecej poszukaj
    sobie w necie pod haslem obowiazek meldunkowy)
    > inaczej wyjazd na wakacje konczylby sie wymiana dowodu ;)
    IMHO pobyt wypoczynkowy (wczasy), zdrowotny (wczasy) czy mieszkanie w
    hotelu jest wylaczony spod dzialania ustawy. A moze inaczej - nie trzeba
    sie czasowo meldowac ale ja jezdzac na wczasy nad Baltyk bardzo czesto
    musialem sie wpisywac do ksiazki meldunkowej/gosci/jak zwal tak zwal -
    wlasciciel kwatery prosil mnie o dowod i przepisywal moje dane do
    ksiazki a ja sie podpisywalem, przy okazji placac tzw klimatyczne. W
    hotelu tez raczej nie zamieszkasz bez wpisu do ich ksiegi. W akademiku
    bardzo czesto administracja sciga studentow zeby sie meldowali czasowo,
    kolega, ktory mieszkal w bursie mial postawiony warunek - meldunek
    czasowy albo nie dostanie miejsca w bursie.
    --
    badzio