  • Data: 2007-04-20 12:16:54
    Temat: Re: Wpis do KRD za dlugi rodzicow
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu szerszen porozsypywal nastepujace haczki:
    > a od kiedy to pobyt czasowy implikuje wymeldowanie z miejsca stalego
    > zameldowania?
    Nie trzeba sie wymeldowywac - wystarczy sie zameldowac czasowo
    > a nawet gdyby, to jak myslisz, co jej sie bardziej oplaca, zaplacic
    > kilkadziesiat czy kilkaset zeta kary za niedopelnienie obowiazku, czy
    > kilka tysiecy dlugow w spoldzielni ;)
    IMHO maksymalna kara za niedopelnienie obowiazku meldunkowego 3k albo 5k
    (wiem, bez sensu, tak jak i idea obowiazku meldunkowego ale tak jest :( )
    Poza tym - wg mnie jest duza szansa na to ze sad uzna fakt zameldowania
    jako dowod
    --
    badzio