  • Data: 2021-12-04 18:19:02
    Temat: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 4 grudnia 2021 o 17:34:14 UTC+1 _Master_ napisał(a):

    > Nie wiem o co Ci chodzi. Wzmagasz się jak aktywista szczepionkowy
    >
    > Zachorowałem miesiąc temu na covid. Zachorował mój 15 letni syn i żona.
    >
    > Żona była zaszczepiona drugą dawką w wakacje.
    >
    > Przyniosła to z pracy w szkole tam było więcej przypadkków.
    > Miała wcześniej jakieś symptomy ale gripexem niby zaleczyła.
    > Aż tu nagle w 4 dni wszyscy chorujemy.
    > Ale żonie nie chcieli zrobić testu. Dopiero jak się jej pogorszyło
    >
    > Jaki z tego wniosek? Zaszczepieni roznoszą ŚMIERĆ ;)

    Nie śmiałbyś się, gdyby poszło gorzej - szpital, "długi covid", trwałe kalectwo,
    śmierć.
    Poszlo lepiej bo chorobę przyniósł do domu zaszczepiony czlonek rodziny.
    Bez szczepionki zachorowalaby NA PEWNO - a prawie na pewno znacznie ciężej.
    Taki z tego wniosek.

    > Idź do rządu i załatw OBOWIĄZKOWE SZCZEPIENIA NA COVID
    >
    > To się zaszczepię bez karabinu za plecami. Jestem NORMALNY

    Zdecyduj się - "obowiązkowe" czy "bez karabinu"?
    Normalny widząc wkoło epidemię korzysta ze wszystkiego, co chroni siebie i innych -
    masek, mycia rąk, szczepionek.
    Obowiązek szczepień jest dla bydła - rozsadni ludzie szczepiliby się i tak bez
    żadnego obowiązku.

    > Jeśli meijstrimy rządy i lobbyści szukają teraz winnych niepowodzenia
    > walki z pandemią i kogoś na którego można zwalić winę również za kryzys
    > gospodarczy to NIE POZWOLĘ się PONIŻAĆ ani napiętnować

    Masz wolność niestety - nieszczepienia się, głosowania na debili -> wywoływania
    kryzysu.
    Tylko wolność to również odpowiedzialność. O tym wciąż zapominasz, jak wszyscy
    populiści.