  • Data: 2021-12-04 17:34:10
    Temat: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota-04-grudnia-2021 o 13:28, Dawid Rutkowski pisze:
    > No to zachorowałeś i pewnie zachorujesz.
    >
    > Pomyśl o tym, że szczepiliście się na polio i gruźlicę - ale w dzieciństwie.

    Nie wiem o co Ci chodzi. Wzmagasz się jak aktywista szczepionkowy

    Zachorowałem miesiąc temu na covid. Zachorował mój 15 letni syn i żona.

    Żona była zaszczepiona drugą dawką w wakacje.

    Przyniosła to z pracy w szkole tam było więcej przypadkków.
    Miała wcześniej jakieś symptomy ale gripexem niby zaleczyła.
    Aż tu nagle w 4 dni wszyscy chorujemy.
    Ale żonie nie chcieli zrobić testu. Dopiero jak się jej pogorszyło

    Jaki z tego wniosek? Zaszczepieni roznoszą ŚMIERĆ ;)

    Jeszcze raz napiszę: Przestrzegam prawa i szczepię swoją rodzinę na
    wszystkie OBOWIĄZKOWE choroby.

    Oraz korzystam ze swojego prawa do nieszczepienia na covid.

    Więc ODPIERDOL SIĘ.

    Idź do rządu i załatw OBOWIĄZKOWE SZCZEPIENIA NA COVID

    To się zaszczepię bez karabinu za plecami. Jestem NORMALNY

    Jeśli meijstrimy rządy i lobbyści szukają teraz winnych niepowodzenia
    walki z pandemią i kogoś na którego można zwalić winę również za kryzys
    gospodarczy to NIE POZWOLĘ się PONIŻAĆ ani napiętnować