  • Data: 2021-12-04 13:28:05
    Temat: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 3 grudnia 2021 o 22:56:06 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > Skąd taka wiedza?

    A gdzie się tak pracuje?

    > Gdyby 100% się zaszczepiło to też szpitale by były pełne.
    > Mniej by umierało.

    Jak teraz, przy 50% zaszczepieniu (nie licząc dzieci), dają radę, choć ledwo, to przy
    100% miałyby może 10% więcej pacjentów - a nie, że 50% pacjentów w szpitalach to
    covid, a dla raka i zawałów miejsc nie ma.

    Zaś na covid - paradoksalnie umrze to umrze, mały kłopot, chyba że dla rodziny i
    sierot, dla rzadu dopiero jak będzie za dużo tupolewów dziennie.
    Gorzej jak zostanie po tym kaleką i do końca życia jeszcze renta, rehabilitacja - a
    kto za to zapłaci?

    > Ja siebie i swoją rodzinę szczepię na wszystkie obowiązkowe choroby.
    >
    > Przestrzegam po prostu prawa i korzystam ze swojej wolności do nie
    > szczepienia na covid.

    No to zachorowałeś i pewnie zachorujesz.

    Pomyśl o tym, że szczepiliście się na polio i gruźlicę - ale w dzieciństwie.
    Teraz odporni nie jesteście.
    Nie chorujecie dlatego, że dalej szczepione są WSZYSTKIE dzieci - a to wśród nich
    polio się szerzy na tyle szybko, by wywołać epidemię.
    Ale obok jest Ukraina, gdzie szczepienia padły i leżą.
    A granicy praktycznie nie ma.
    Na ścianie wschodniej o tyle macie lepiej, że Ukraińcy jadą do roboty zwykle do
    Warszawy lub dalej na zachód PL.
    Ale coraz więcej się osiedla, ściąga źony i dzieci.
    Jak polio wroci przez to, to walnie i w dzieci i w dorosłych - a polio zabija.

    Gruźlica zaś jest w więzieniach.
    Z więźniami się nie spotykasz?
    Ale oni kiedyś wyjdą - i staną w kolejce za Tobą czy Twoją żoną.