  • Data: 2004-09-29 15:35:40
    Temat: Re: Wejście do marketu z plecakiem...??
    Od: "m." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cjec0s$6sg$3@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > A widziales gdzies taki sklep, gdzie wisi taka informacja? Ja nie.
    > Przemowa ochroniarza nie ma żadnej mocy prawnej.

    hm. A więc ochroniarz nie jest pracownikiem właściciela takiego marketu i
    nie reprezentuje jego interesów. Wg ciebie nie może też realizować poleceń
    służbowych - zakazu wpuszczania z plecakami. Pewnie gdyby właściciel sam
    stanął przy wejściu i powiedział że nie życzy sobie takich osób to byłoby za
    mało. Więc najlepiej gdyby napisał oświadzcenie, z notarialnie poświadzconym
    podpisem. Albo najlepiej uregulowac to ustawowo. Bo przecież oświadczenie
    osoby zatrudnionej, ZOBOWIĄZANEJ do wykonywania poleceń pracodawcy
    (oczywiście zgodnych z
    prawem) nie ma żadnej mocy prawnej... Jest li tylko przemową.... Ciekawe

    m.