  • Data: 2004-09-30 07:59:53
    Temat: Re: Wejście do marketu z plecakiem...??
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lesio5 wrote:

    > A widziales gdzies taki sklep, gdzie wisi taka informacja? Ja nie.
    > Przemowa ochroniarza nie ma żadnej mocy prawnej.

    u mnie wisi, i jest jeszcze uprzejma prosba na pisme by zostawic sprzet lub
    plecaki w depozycie, wszystk oza free oczyiscie.

    Ja z plecakiem wchodze do marketow, ale pod warunkiem ze mam w nim cos czego
    nie chce spuszczac z oka, poprostu podchdzoe do ochrony i mowie ze pokaze im
    plecaczek przy wyjsciu, i tak tez robie skoro obiecalem. Nie mialem nigdy
    nieprzyjemnosci z tego tytulu tak wiec mysle ze moje postepowanie jest
    skuteczne.
    Ogolnie staram sie nie chodzic na zakupy z plecakiem o ile nie jest to
    konieczne.