    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uzycie broni palnej
    Date: Fri, 16 Mar 2007 14:12:12 +0100
    <et6ti6$v50$1@achot.icm.edu.pl> <et6un9$ub4$1@news.onet.pl>
    <et8lou$in7$1@inews.gazeta.pl> <et9kb0$gec$1@news.onet.pl>
    <et9ou0$eqa$1@inews.gazeta.pl> <et9qu2$8e8$2@news.onet.pl>
    <eta35g$hmk$1@inews.gazeta.pl> <eta544$uf7$1@news.onet.pl>
    <etavho$9b2$1@opal.futuro.pl> <etb3hn$koo$1@news.onet.pl>
    <etb73b$rt8$1@opal.futuro.pl> <etbgn7$2nn$1@news.onet.pl>
    <etbidj$ls2$1@opal.futuro.pl> <etbins$9ph$1@news.onet.pl>
    <etbj7m$nm1$1@opal.futuro.pl>
    <s...@m...pkpik.pl>
    <ete3dv$3sq$1@inews.gazeta.pl> <ete3tn$5ll$1@opal.futuro.pl>
    <ete4ld$afj$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:ete4ld$afj$1@inews.gazeta.pl...

    > ze koles ktotemu strzelasz w leb puszcza gaz i naciska hamulec?

    przestaje przyspieszac i zwalnia, nie musi hamowac
    .
    > A w celu unikniecia <czyli obrony przed tym niebezpieczenstwem>
    > wystarczy odskoczyc w bok i to jest chyba jedyny a przynajmniej
    > najbardziej prawdopodobny skuteczny srodek na ocelenie zycia w tej
    > sytuacji.

    i tu okazuje sie brak twoje wyobrazni, albo i myslenia
    wiec teraz tak, policja mnie zatrzymuje, ja nie mam na to ochoty, wiec
    jade prosto na policjanta, wg twojej logiki policjant nie ma prawa uzyc
    broni, ma uskoczyc a ja sobie moge pojechac spokojnie dalej, gonic mnie
    tez nie moga, bo to jest dopier tworzenie zagrozenia juz nie tylko dla
    policji ale i dla osob postronnych

    > ale ciemny lud (w tym moja babcia) kupi...

    ciemny lud bredzi wlasnie takie duby smolne o uskakiwaniu, mysli tylko o
    tu i teraz, ale wyobrazni juz nie starcza, ze i tak trzeba takiego
    delikwenta zatrzymac, a skoro raz chcial rozjechac policjanta dobrowolnie
    sie nie zatrzyma, bedzie uciekal co moze spowodowac juz nie smierc tylko
    jednego dekla ktory nie chcial sie zatrzymac, ale blizej nieokreslonej
    ilosci cywili ktorych napotka na drodze swojej ucieczki

    koles nie uciekajac przed policja zabil 5 osob, bo stracil panowanie nad
    samochodem, wez ty sie czasem zastanow nad dalszymi konsekwencjami takich
    czynow, osobiscie wole aby zginal jeden ciolek ktory nie mial kaprysu sie
    zatrzymac na wezwanie niz ktos, kto zupelnie nie byl ze sprawa zwiazany