  • Data: 2010-04-20 21:07:52
    Temat: Re: Utrata wyksztalcenia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Mem wrote:
    > "Tiber" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > Chodzi mi raczej o udowodnienie przerwania pewnej ciągłości w edukacji, co w
    > konsekwencji ma doprowadzić do anulowania calego wyksztalcenia.

    Decyzje o promowaniu do nastepnej klasy podejmuje rada pedagogiczna uchwałą.
    I żeby coś odkręcić należałoby tą uchwałę zmienić.
    Uchwała była podejmowana na podstawie ocen końcowych z poszczególnych
    przedmiotów i skoro nauczyciel tego przedmiotu wystawił ocene pozytywną
    to znaczy, że tak ocenił wiedzę ucznia.
    Ocena końcowa z przedmiotu przedstawia wiedze wg widzenia nauczyciela i
    nie jest średnią ocen cząstkowych, wiec tak czy siak skoro nauczyciel
    ocenę pozytywną wystawił to uznał, że uczeń na nią zasługuje niezależnie
    od ocen w dzienniku.
    Różne rzeczy widziałem, łącznie z tym, że rada zmieniała oceny końcowe
    wystawione przez nauczyciela. np. z dostateczny na bardzo dobry.

    Jeśli do tego dołożyć, że było to X lat temu i dotyczyło szkoły sredniej
    czy podstawowej to sprawa jest zapewnie "nie do odkręcenia" choćby ze
    względów proceduralnych.