  • Data: 2010-04-21 02:09:36
    Temat: Re: Utrata wyksztalcenia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    PiotRek wrote:

    > Wszystko fajnie, ale nauczyciel mógł się zmienić w trakcie roku szkolnego.
    > A na czym nowy nauczyciel miałby oprzeć swoją wiedzę na temat ucznia
    > jak nie na ocenach w dzienniku?

    no coz, bywa i tak.
    Z tym, że ocena koncowa jest indywidualna oceną ucznia przez
    nauczyciela. oceny cząstkowe sa tylko wsparciem, a nie wyznacznikiem.
    No ale zdarza się.

    Na świeżo na pewno dyrektor może zwołać radę i zmienić decyzję,
    szczególnie w takim właśnie przypadku.
    Uczniowi przysługuje prawo do egzaminu poprawkowego itp itd.
    Z tym, że są to tak indywidualne sprawy, że ciężko mi coś powiedzieć co
    z takim fantem robią w praktyce.
    Mi sie aż taki drastyczny przypadek nie trafił. Musiałbyś popytać w
    kuratorium, może ktoś to przerabiał w praktyce i ma przetarte procedury.