  • Data: 2010-04-26 08:17:30
    Temat: Re: Utrata wyksztalcenia
    Od: Tapatik <t...@b...spamu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik witek napisał:

    > Ocena końcowa z przedmiotu przedstawia wiedze wg widzenia nauczyciela i
    > nie jest średnią ocen cząstkowych, wiec tak czy siak skoro nauczyciel
    > ocenę pozytywną wystawił to uznał, że uczeń na nią zasługuje niezależnie
    > od ocen w dzienniku.

    Spotkałem się z tłumaczeniem nauczyciela, że uczeń ma za niskie oceny
    cząsteczkowe, aby dostać wyższą ocenę końcową. I to była raczej normalna
    praktyka w czasach, gdy ja siedziałem w ławce. Teraz może jest inaczej.

    Słyszałem też o nauczycielce, która za KAŻDĄ nieobecność obniżała ocenę
    w dół i żadne tłumaczenia nie pomagały.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik