eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-09 21:33:02
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:l850re$th8$1@mx1.internetia.pl...

    > Jakie inne niezawodne pomysły masz ? Zadzwonisz do mamy ? A twoja mama
    > umie obsługiwać internet ?

    Moja poradziłaby sobie bez internetu. Jeśli nie byłaby w stanie, znalazłaby
    kogoś, kto by jej pomógł.

    Do kolegi ? I kolega Ci znajdzie pod hasłem "dana
    > okolica" "pomoc drogowa" pomoc z drugiego końca Polski ?

    Tak. A jak nie znajdzie, to wsiądzie w samochód i przyjedzie. Jeśli nie ten,
    to kolejny.

    Z takimi problemami ludzie radzą sobie od lat. W dzisiejszych czasach, w
    których informacja i możliwości komunikacji są dostępne tak łatwo jak nigdy
    wcześniej, takie jojczenia są szczególnie żałosne i świadczą o
    nieporadności.

    Wiele lat temu, kiedy o internecie w Polsce nikt nie słyszał, znajomy
    stracił w aucie szybę. W środku nocy, w niedzielę, w mniej niż godzinę, za
    pomocą telefonu i książki telefonicznej namierzyliśmy gościa, który taką
    szybę miał i kolejnego, który się podjął tą szybę wstawić.
    Dziś pewnie trwałoby to 15 minut...

    Wiwo