eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: [OT]Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-09 21:34:58
    Temat: Re: [OT]Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m" <m...@g...com>

    > No ja ostatnio ze smutkiem stwierdziłem że nie mam kwalifikacji żeby w
    > swoim aucie wymienić żarówkę. Wydawałoby się że sprawa prostsza niż z
    > kołem ...

    Samodzielna zmiana koła może być przede wszystkim NIEBEZPIECZNA. Samochód
    może Ci odjechać bo nie masz czym dobrze zablokować. Może Cię ktoś najechać
    bo trzeba równego miejsca, które pechowo bliżej środka jezdni jest. Możesz
    źle założyć lewarek bo nie masz oświetlenia i Ci spadnie. Może Ci się
    lewarek wgnieść w podłoże bo nie wozisz ze sobą niczego do podłożenia.
    Trzeba dużo ostrożności by zrobić to bezpiecznie. Generalnie bez sensu
    zabierać się w ogóle za to jak co kawałek ktoś prowadzi warsztat i może
    zrobić to bezpiecznie.