    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Date: Sat, 20 Nov 2021 13:29:44 +0100 (CET)
    <6196a196$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <sn69a4$kfv$2@gioia.aioe.org>
    <6196ae3c$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <6197365a$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <1x5qve2ifvju9$.f72h2juszsvw.dlg@40tude.net>
    <619777ff$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <6198ccff$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <u6vtksxui09r$.ijaicqqgc7ct.dlg@40tude.net>
    <6198d63d$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <1vjwivj9nfiz7.69a0uv1gc9k3$.dlg@40tude.net>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Co ma jedna fala do drugiej skoro porównujesz stany z danego, tego
    > samego dnia? Danego dnia zmarło tyle a tyle zaszczepionych i tyle a tyle
    > niezaszczepionych. Odnosisz to do liczności jednych i drugich tego dnia
    > i masz względną (na np. 100000 ludzi) śmiertelność. Porównujesz jedną
    > śmiertelność do drugiej i masz stosunek wolny od fal, procenta
    > wyszczepienia czy fazy księżyca. Dla 8. stycznia wynosi 40, dla innych
    > dni nie przekracza 2. A czemu tak, dalej nie wiem.

    A jak wypadnie niekorzystnie dla szczepień na kowid to dorzucasz wiek
    zmarłych, choroby współistniejące i co tam jeszcze wymyślisz aż wyjdzie
    co trzeba :-)
    Tyle że w "skuteczność szczepień powątpiewający" dorzuciliby dane która
    szczepionka, ile czasu od zakończenia szczepień i który wariant kowid.
    Bez tych "doprecyzowań" mi w to że skuteczność szczepionek nie spada
    znacząco+ z czasem i kolejnymi wariantami kowid "wątpić" *bardzo łatwo*.

    Jak "doprecyzowania" mają być OK to muszą być *w obie* strony.

    --
    A. Filip