  • Data: 2021-04-24 08:40:55
    Temat: Re: Umowa użyczenia lokalu vs umowa najmu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A przy naruszeniu miru, gdy zalegasz z opłatami za lokal i właściciel
    > każe Ci się wynosić (zgodnie z umową najmu)?

    Na razie rozmawiamy o wynoszeniu towaru ze sklepu i tego się trzymajmy.
    JF zwrócił uwagę, że posiadanie w sklepie nie jest bronione więc nie ma
    konsekwencji, a twoim argumentem jest że w mieszkaniu jednak...
    Trzymajmy się tego sklepu i braku konsekwencji ochrony posiadania.

    > No może, ale przypadki, gdy najemca zgadza się mieszkać z ochroną
    > właściela są jednak dość rzadkie.

    Więc trzymajmy się tego sklepu, bo zwracamy uwagę na brak konsekwencji.

    > Ale o co chodzi z tym wynoszeniem?

    No o to, że skoro chronimy posiadanie, to biorąc telewizor ze sklepu
    stajesz się jego posiadaczem, wiec właścicielowi chuj do tego co z nim
    robisz. A policjant wezwany na miejsce kradzieży przez analogię powinien
    skuć sklepikarza i pomóc ci załoadować telewizor do bagażnika;)

    --
    Shrek