  • 1. Data: 2006-06-14 12:02:31
    Temat: Re: Umowa ustna
    Od: "Arek arkadoo" <a...@o...pl>

    > Czy takie kruczki "koscielne" sa zgodne z prawem? To jest ewidentne
    > zmuszanie do wiary.
    > Chyba rzady kaczki zaczynaja dzialac :))
    > Pozdrawiam - Rafal

    Przecież nikt Cię do wiary nie zmusza. Zniżki są dobrą wolą
    ubezpieczyciela. Nie ma tu żadnych kruczków.

    Arek
    www.rower.fan.pl

  • 2. Data: 2006-06-14 14:23:06
    Od: "ELCO" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek arkadoo" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > Pozdrawiam - Rafal

    Przecież nikt Cię do wiary nie zmusza. Zniżki są dobrą wolą
    ubezpieczyciela. Nie ma tu żadnych kruczków.

    Ale co ma do tego kosciol?
    Ja poprosze znizke bo jezdze na LPG - ekologicznym paliwie,
    a nie bo chodze do kosciola...
    Pozdrawiam - Rafal.

  • 3. Data: 2006-06-14 21:01:24
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    ELCO napisał(a):
> [...]
    ps.com...

    > Ale co ma do tego kosciol?
    > Ja poprosze znizke bo jezdze na LPG - ekologicznym paliwie,

    Nikt Ci nie broni wybrać takiego ubezpieczyciela.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak