  • Data: 2005-11-08 01:46:04
    Temat: Re: Umowa cywilno prawna z dzieckiem?
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:dkoilt$1og$1@nemesis.news.tpi.pl,
    Johnson <j...@n...pl> napisał/a:

    > Piszę o naszych zwyczajach, nie o zwyczajach takich oszołomionych
    > buddystów ... czytać dokładnie, proszę.

    Nie widziałam wzmianki o tym, że matka jest katoliczką. Może coś
    przeoczyłam.

    > Zalicza się, jeśli takie są zwyczaje, religia jego rodziny.

    A jesli rodzice wspomnianej ośmiolatki nie wychowują jej w wierze
    katolickiej, to też się zalicza?

    Jeżeli zwyczajem, religią itp rodziny jest katolicyzm, to IMHO matka nie
    mysli o bzdurynycvh umowach z dzieckiem, tylko posyła dziecko do komunii,
    zwłaszcza, że komunia jako sakrament jest darmowa.

    > A zdrowy rozsądek nie wystarczy? Czyżby prawnicy byli idiotami, dla
    > których liczy się tylko to co jest wyraźnie napisane w ichnich
    > kodeksach?

    Nie wiem, czy wszyscy prawnicy są idiotami, ale moim zdaniem akurat
    jakikolewiek obrzadek koscielny nie jest elementem obowiązku
    alimentacyjnego. Dlatego prosiłam o jakiś przepis, który o tym mówi.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Błądzenie jest rzeczą ludzką, wybaczanie - boską
    /Alexander Pope/