  • Data: 2005-11-08 01:50:47
    Temat: Re: Umowa cywilno prawna z dzieckiem?
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:68ea.00000127.436f4882@newsgate.onet.pl,
    Piotrek <p...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Niejakiej Xenie wypowiadającej się w tym wątku postawa mamusi tego
    > dziecka wyraźnie imponuje.

    Nie. Czytaj ze zrozumieniem. Uważam, że jeśli matka wychowuje dziecko w
    wierze katolickiej, to nie powinna w ogóle sie zastanawiać nad tak durną
    pożyczką, ale z innej strony patrząc nijak posłania do komunii nie potrafie
    do obowiązku alimentacyjnego zaliczyć.
    Postawa tej mamusi dla mnie graniczy z kretynizmem.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Dla kochanków śmierć jest nocą poślubną.
    /Novalis/