  • Data: 2012-10-05 11:44:34
    Temat: Re: Umowa Cyrograf Szkolenie Kara
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 4 października 2012 18:01:17 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

    >Czy to jakaś nowa moda? Słyszałem o różnych umowach lojalnościowych
    >z klauzulami poufności, o zakazie konkurencji itp., ale pierwszy raz
    >słyszę, że można być ukaranym za samo odejście z pracy.

    To nie nowa moda.
    Ten system stosowany jest od zarania przez alfonsów w burdelach,
    którzy na słowa "odchodzę" odpowiadają "Nic z tego - wisisz mi kasę".

    Jeszcze raz powtarzam.
    Zatrudniasz się aby zarabiać a nie płacić pracodawcy!

    Kursy możesz opłacić sam, ale może też opłacić pracodawca
    na uczciwych warunkach. Na kursy nie wysyła się nowych
    ale sprawdzonych pracowników.

    Z dobrego zakładu ludzie nie odchodzą!
    Chcą odchodzić wyłącznie z burdelu.

    Andrzej.