  • Data: 2012-10-09 22:34:21
    Temat: Re: Umowa Cyrograf Szkolenie Kara
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek wrote:

    > To niech zapłaci o 10 PLN więcej. W czym problem?

    Problem w tym, ze pracownik musi przyjsc i powiedziec:
    sluchaj daja mi 5 zlotych wiecej tu i tu i chyba sie zdecyduje.

    Zwykle to wyglada tak, ze pracownik po prostu sklada wymowienie, albo po
    prostu nie przychodzi juz do pracy i nie bardzo jest z kim rozmawiac o
    podwyzce (ewentualnej).

    > Pensja jest benefitem?

    szkolenia, nie pensja.