    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"]
    Date: Sun, 29 May 2022 11:55:46 +0200 (CEST)
    <a...@w...eu> <6286b5a1$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@w...eu> <628bdd33$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <t6govv$1uhn$1@gioia.aioe.org>
    <628be863$0$467$65785112@news.neostrada.pl> <t6gv94$ii7$1@gioia.aioe.org>
    <628c022c$0$457$65785112@news.neostrada.pl> <t6i2fa$p54$1@gioia.aioe.org>
    <6290a8ed$0$502$65785112@news.neostrada.pl> <t6qk18$5s8$1@gioia.aioe.org>
    <6290dc6d$0$469$65785112@news.neostrada.pl> <t6qnta$2si$1@gioia.aioe.org>
    <6290e8cc$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <t6qus1$1ffk$1@gioia.aioe.org>
    <62911a1d$0$471$65785112@news.neostrada.pl>
    <t6sqdc$1qr1$1@gioia.aioe.org>
    <629207c5$0$489$65785112@news.neostrada.pl> <t6veat$q5r$1@gioia.aioe.org>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:
> [...]
    a--cechy--leczenie,artykul,1728991.html

> [...]
    > podawania racjonalnych wyjaśnień, dlaczego zachował się wyjątkowo
    > wrednie (oczywiście wrednie zdaniem innych, gdyż on nigdy tak nie

    Czy ta mądrość odnosi się także do rządu federalnego USA
    usprawiedliwiającego stosowanie tortur i gwarantującego
    bezkarność katom w tym także katom ze Starych Kiejkutów?
    [ USA ratyfikowały konwencje o zakazie tortur]
    Akurat to *może* było sensowne (i patrząc dziś od biedy
    usprawiedliwiona) *na samym początku* jak działali w trybie
    "a może pędzie parę 9/11 co kwartał". Tyle że łatwość z jaką USA
    usprawiedliwiły strącenie IR655 mnie przekonała że "standardy" USA
    za często nadają się do podtarcia sobie obsranej dupy.

    Łatwość i umiejętność usprawiedliwiania własnych zachować jest.
    Oburzanie się jak inni śmią się czepiać jest (IMHO).
    Znaczy psychopaci? :-)

    --
    A. Filip