  • Data: 2006-03-08 10:50:17
    Temat: Re: URLOP niewykorzystany za 2005 co mam zrobić
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Już udzieliłem ci odpowiedzi.
    > Ale jeśli mi nie wierzysz zerknij tu:
    >
    > Dubowik A. artykuł P PiZS 1997/4/15 - t.8
    > Zasady udzielania urlopów wypoczynkowych według nowych przepisów.
    >
    > W razie braku możliwości uzgodnienia z pracownikiem terminu
    > wykorzystania przesuniętego urlopu, pracodawca udziela tego urlopu
    > zgodnie z dyspozycją wynikającą z art. 168 k.p.}
    >
    > --
    > @ Johnson

    Wierze Ci wierze, ale sęk w tym, że to pracodawca zdecydował sam, że nie ma
    możliwości uzgodnienia z pracownikiem terminu udzielenia urlopu, zdecydował NIE
    starając się nawet uzgodnić takiego terminu z pracownikiem i TU jest problem.
    Poprostu pracownik przyszedł do pracy i patrzy w grafik a tu ciach ma
    "uzgodniony zaległy urlop" ;))