  • Data: 2007-05-23 07:42:51
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Programy diagnostyczne potrafią. Wystarczy z nich skorzystać, bo
    > rozumiem, że nie piszesz o *fizycznej* i widocznej *gołym okiem*
    > przeróbce sprzętu?

    wszlkie programy diagnostyczne czy testowe których uzywałem, pokazywały ze
    to jest R9800Pro, bo ta przerówka polega (tak mi sie wydaje) na wgraniu
    firmware'u z inne karty, wiec nazwa w tym firmware tez sie zmienia.

    > Byłaby prostsza do udowodnienia pod warunkiem, że zdjęcia przedmiotu
    > wyraźnie pokazują jego numer seryjny lub inną cechę, która dobitnie
    > świadczy o tym, że karta, którą posiadasz jest tą samą kartą, którą
    > kupiłeś rok temu

    na ten moment nie ma juz o czym dyskutowac, bo niejaki Michal Bien
    potwierdzil, ze bywały R9800Pro z małymi wtyczkami, wiec wydaje sie ze
    jednak wszystko jest ok.

    > Typuję, że będzie to standardowy szablon:
    >
    > "bardzo przepraszamy, ale archiwalne aukcje udostępniamy wyłącznie
    > organom ścigania na ich pisemne żądanie itd"

    Pewnie masz racje - zobaczymy.

    > Próbowałeś odszukać aukcję przez http://www.allegro.archiver.pl/ lub
    > http://archi.inos.int.pl/ ?

    hehehe
    rzeczywiscie jest na archiver.pl, tyle ze tylko opis bez zdjec, ale lepszy
    rydz niz nic.
    Dzieki.

    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,
    4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy
    i kupic wózek dziecięcy. ;-)