  • Data: 2007-05-23 08:43:38
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@I...ml1.net napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie szkodzi. Swoich danych tez nie podajesz. Czy to zonacza ze opinia
    > sterna nie jest potencjalnie krzywdzaca?

    krzywdząca? Tak jej nie odebrałem...
    Mało merytoryczna - owszem, krzywdzaca - raczej nie.
    Poza tym mnie jednak jakos identyfikujecie po nicku - o sprzedawcy nie
    wiadomo absolutnie nic.

    > "Czy jest jakas szansa na powalczenie z nieuczciwym sprzedawca i na
    > odzyskanie pieniedzy?"
    > Chyba nie pytałeś ogólnie o jakimś tam hipotetycznym sprzedawcy,
    > prawda?

    No tak, tryb przypuszczajacy odnosi sie do calego opisu sytuacji, a nie do
    kazdego pojedynczego zdania.
    Czyli:
    *Jezeli karta okaze sie modowana to czy wtedy jest jakis sposób na
    powalczenie z nieuczciwym sprzedawca itd.* - tu chyba widac pewne
    zalozenia.
    Niemniej, tak jak napisałem - sprawa jest wlasciwie zakonczona.

    "Początek i koniec zawsze są jednością."
    Frank Herbert