eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTajemica korespondencji, wykożystanie znaku handlowego itp;-) (SORKi za HTML) › Re: Tajemica korespondencji, wykożystanie znaku handlowego itp;-) (SORKi za HTML)
    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tajemica korespondencji, wykożystanie znaku handlowego itp;-) (SORKi za
    HTML)
    Date: Thu, 13 Jun 2002 18:40:32 +0200

    Użytkownik Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    opiszę, jak firma Amrest (właściciel Pizza Hut i KFC) oszukała mnie na około
    68000zl w SMS'owym konkursie "Władca pierścieni" "<<

    wysłales smsy za kwote 68, 000???:-))

    z tego powodu mogą oni ciągać mnie po sądach ?<<

    Moga

    telefonicznym przeprowadzonych z tą firmą i z Inteligo (współorganizatorem
    promocji), jak również publikując całą korespondencję z tą firmą złamie w
    jakis sposób prawo (ustawa o ochronie danych osobowych, tajemnica
    korespondencji itp ?W tej korespondencji przewijają się imiona i nazwiska
    (czy mogę je opublikować bez zgody, a czasem przy zdecydowanym sprzeciwie
    ;-) tych osób. Czy skrócenie np do Pani Małgorzata H. sprawę załatwi? "<<<

    Szczerze mówiac to ci sie dziwie - takich rzeczy nie zalatwia sie w taki
    gówniarski sposob jak stronka, przerobki logo itd. Jesli firma oszukala cie
    na taka kwote jak twierdzisz to sie zaklada sprawe w sadzie a nie bawi w
    takie dziecinady. Inna sprawa, ze jesli zrealizujesz swoj projekt to firma
    moze cie pozwac do sadu o znieslawienie - jesli nie masz wyroku w ktorym
    masz czarno na bialym ze cie oszukali to firma jest w swietle prawa niewinna
    a ty popelniasz przestępstwo. A ujawnianie korespondencji i nagran w plikach
    mp3 ( czy informowales swego rozmowce, ze rozmowa jest nagrywana) bedzie
    dzialac na Twoja niekorzysc - wszystko albowiem mozna sfalszowac. Moglbys
    zadzwonic do np swego kolegi Zenka i poprosic go zeby z w rozmowie z toba
    odegral role duzej fiszy z z firmy od qrczakow:-))

    Czas dorosnac:-)) I proponowalbym zaczac od zaniechania stosowania HTMLa w
    postach:-))

    HaNkA