eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie) › Re: TPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie)
  • Data: 2009-06-24 07:02:49
    Temat: Re: TPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie)
    Od: SuN <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr pisze:
    > A tak z ciekawości zapytam: czy błękitna linia nie jest czasem nagrywana?
    > Może jeśli jesteś w stanie podać konkretny dzień tej rozmowy i nr telefonu
    > to można ich zmusić do odszukania tej rozmowy?
    Teoria mówi, że jest nagrywana.
    Dzwoniła oczywiście na ten telefon, który mieli przenieść.

    Może uściślę terminy:
    1. pismo puściłem 28 lutego 2006.
    2. wyprowadziłem się 8 marca 2006.
    3. blue line zadzwoniła między tymi dniami. także konkretnie to ja dnia
    nie pamiętam, ale jest to zakres może 5 dni. I pytanie, czemu nie
    odpisali pisemnie skoro ja wysłałem pismo. I uwaga! TPSA dopuszcza
    wysyłanie dokumentów FAXEM.

    Żeby było śmieszniej, mam inną przygodę z tepsa, już nie prywatną,
    gdzie.... błękitna linia twierdzi, że... telefonicznie zrezygnowałem z
    pisemnie złożonej w biurze (mam potwierdzenie z pieczątką i podpisem
    Pani) rezygnacji z linii telefonicznej! Ale nie o tym teraz.

    4. Faktury wystawiali do 09.2006
    5. Kredyt Inkaso złożył pozew w sądzie 03.2008

    Z dat wynika - chyba - że się to nie przedawniło.