eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie) › Re: TPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie)
  • Data: 2009-06-24 12:24:01
    Temat: Re: TPSA - może ktoś coś podpowie - temat dosyć pilny (ciut przydługie)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SuN" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h1sjed$3nn$1@inews.gazeta.pl...

    > 1.pismo puściłem 28 lutego 2006.
    > 2. Faktury wystawiali do 09.2006
    > 3. Kredyt Inkaso złożył pozew w sądzie 03.2008
    > Przedawnia się?

    Nie. Puścili w ostatnim miesiącu przedawnienia, bo najpewniej faktura za
    luty była wystawiana właśnie w marcu 2006 roku.

    > Tylko rozmowę telefoniczną, oraz.... w rok po tym, na wieś gdzie mieszkam
    > podjechał Pan z firmy relcom (jakiś partner tpsa) i chciał wleźć na dach
    > i zamontować radiowy telefon TPSA! Przegoniłem go. Ale złożyłem mu na
    > delegacji podpis, że był. A skąd wiedzieli gdzie jestem?
    > Ten adres widnieje TYLKO na piśmie wysłanym faxem, więc....?

    To bardzo dobry dowód na to, że przyjęli do wiadomości Twoje pismo i
    uznali, że pochodzi od Ciebie. Tylko teraz trzebaby było znaleźć dowód na
    to, co napisałeś. Ktoś zewnętrznej firmie musiał dać zlecenie. Zewnętrzna
    firma najpewniej ich zafakturowała za te usługę.