  • Data: 2007-10-02 20:01:26
    Temat: Re: Szczepienia obowiązkowe - podstawa prawna
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > o czymś takim jak urodzone przed 2007 nie słyszałem.
    > Może dopiero w 2007 roku weszła jako bezpłatna, a wcześniej ten rodzaj
    > szczepionki był płatny, ale to nie ma nic do tego kiedy dziecko się
    > urodziło.

    Chodzi o szczepionkę na polio. Moje dziecko dostało 2 dawki tej szczepionki, a
    w grudniu ma dostać jeszcze jedną. Lekarka powiedziała, że tylko dzieci urodzone
    w 2007r. mają ją bezpłatną (syn urodził się w XII 2006 i miałbym zapłacić
    300zł). Na dodatek powiedziała, że szczepionka jest konieczna, aby można było
    podać kolejne (jeśli się nie poda, to nie będzie można zaszczepić na różyczkę,
    ospę itd. na nic innego). Dla mnie jest to jakieś oszustwo grubymi nićmi szyte.

    Kto ustala obowiązkowe szczepienia i zasady ich wykonywania?

    Funkcyjny