  • Data: 2007-10-02 16:48:04
    Temat: Re: Szczepienia obowiązkowe - podstawa prawna
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Funkcyjny wrote:

    > W przychodni chyba chcą mnie naciągnąć na szczepienie za 300zł. Mówią, że
    > jest ono obowiązkowe, ale dzieci, które urodziły się przed 2007r. muszą za nie
    > płacić. Coś mi się tutaj nie podoba.

    szcepienie może i jest obowiązkowe, natomiast chcą cię naciągnąć na
    płatną szczepionkę zamiast bezpłatnej.

    pomijam dyskusję, która lepsza.

    o czymś takim jak urodzone przed 2007 nie słyszałem.
    Może dopiero w 2007 roku weszła jako bezpłatna, a wcześniej ten rodzaj
    szczepionki był płatny, ale to nie ma nic do tego kiedy dziecko się
    urodziło.