eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-05 14:59:59
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zrozumiałeś. Nie chodzi o to, ilu księży tam będzie stało,
    > tylko "Ty sam amsz wszystko wymyślić".

    Ksieza jakos radza sobie z ogarnianiem całego majatku to i z taka
    rzecza musza sobie sami poradzic.
    Jak maja z tym problem to niech pisza do bizkupa zeby im jakiegos
    umyslnego przysłał.

    > Widać. :-)

    Co widac?

    > Nie.Ja z reguły na zakupy jeżdżę późno w nocy. Sklep pustawy i
    > szybko kupuję to, co potrzebuję.

    Ok, osobiscie nie stałes. Ale naprawde nie widziałes kolejek przed
    sklepami? Bo stały od rana do wieczora.

    > W górach :-) W tym roku też u nas nie było żadnych kolejek.

    No i co? Nie macie tam obostrzen ze do sklepu 2 osoby etc?
    A markety mieliscie otwarte po nocach dlatego ze w ciagu dnia kolejki
    etc czy nie mieliscie?

    > Jak ma stwierdzić, które osoby są "nadmiarowe"?

    A to juz jest jego problem skoro nie dopilnował na etapie wchodzenia.
    Naprawde robienie z ksiezy debili nie pomoze.
    I udawanie ze tutaj chodzi o brak mozliwości liczenia a nie o niechec
    ksiezy do zastosowania sie do obostrzen to nie jest powazne podejscie
    do dyskusji.

    > Przede wszystkim, o ile można ustawą zakazać prowadzenia siłowni,
    > to zakazanie działalności kościołów już raczej by nie przeszło.

    No to sa te obostrzenia dla kosciołów czy ich nie ma?
    Bo ta rozmowa coraz bardziej zaczyna przypominac paragraf 22...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis