eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-05 15:12:53
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.04.2021 o 14:26, Kviat pisze:

    > No i? Część ludzi chce chodzić na siłownię i do sklepów i mają do
    > tego prawo, a mimo tego im się zabrania.

    Nie znam zakazu chodzenia na siłownię. Jest zakaz prowadzenia
    działalności siłowni. To nie jest to samo. Z tym, że tylko mądrzy ludzie
    rozumieją ten niuans.

    > Ba! Nawet jeszcze przed pandemią można było zrobić zakaz robienia
    > zakupów w niedzielę. W sklepach jakoś dali radę to ogarnąć, więc
    > gdzie tu problem?

    Zakaz handlu w niedziele ma na celu zwolnienie pracowników sklepów z
    konieczności pracowania. Rząd uznał, ze większość handlowców chce mieć
    wolną niedzielę, tylko wstydzą się - jak w reklamie terminali
    płatniczych - o tym powiedzieć przełożonym. Rozwinęło to kreatywność.
    Wpadłbyś na to, że można w spożywczaku paczkę odebrać? Tak więc z tą
    skutecznością, to bym tak nie forsował na Twoim miejscu. Komu zależało,
    to zakaz obszedł. PiS potupał nóżkami i w końcu zrozumiał, ze daleko w
    głupocie nie zajedzie. Stacje Paliw, Przychodnie i szereg innych
    podobnych instytucji działać musi. Rozszerzenie lokalnego spożywczaka o
    konieczne usługi zawsze jest możliwe i tylko kolejne zakazy błaźnią
    autorów nieskutecznością.

    > No i? To niech nie opuszczają jednocześnie. Tym łatwiej, że podobno
    > jest ograniczenie ilości osób.

    Ooo! Bardzo ciekawy wniosek. Jaki - Twoim zdaniem - ma związek mniejsza
    ilość wiernych z możliwością ich przytrzymania w kościele dłużej?

    > Genialne! Że też nikt na to wcześniej nie wpadł!

    Ależ wpadło wielu. Tylko tu niektórym się wydawało, że to jakaś
    technologia NASA.

    > Serio? Tego problemu też nikt wcześniej nie rozwiązał?

    Jakieś pomysły na uczynnych, co to będą wpuszczali od wewnątrz
    pukających? Mieszkałeś kiedykolwiek w akademiku? O waletowaniu słyszałeś?

    > No tak. Jak są jedne drzwi w celach obronnych, to już nic się nie da
    > zrobić. Do kościoła musi wejść tysiąc wiernych i już, bo przecież
    > ludzie chcą wejść do kościoła i nie można im tego zabronić. Nie da
    > się zamknąć kościoła, który nie spełnia warunków do bezpiecznego
    > przebywania w nim ludzi. No nie da się i już.
    > A nie... czekaj...
    > https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/europa/news-do-polskiego-kosciola-w-londynie-wkro
    czyla-policja-przerwano,nId,5147315

    Jest w necie dostępny materiał o podobnej akcji w Kanadzie. Tam się to
    niezbyt pochlebnie dla Policji skończyło.

    --
    Robert Tomasik