    Subject: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <608c32d3$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <q...@4...net>
    <608c54ca$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <6ykh1q5r8nwz.1r1qu610voyev$.dlg@40tude.net>
    <608c78de$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <1d205ubqyieg0$.976o6wl2hfyj.dlg@40tude.net>
    <608cf5f5$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <608d8caa$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <x0q7ir1mcw1e$.1743xyy7o8avo$.dlg@40tude.net>
    <608e728c$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <1m0w5ehmq023c$.1bfxi1wvun7yd.dlg@40tude.net>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sun, 2 May 2021 14:23:30 +0200

    W dniu 02.05.2021 o 13:48, J.F. pisze:

    > A ty schodzisz do ladowania...

    No ok. Widać trzeba patrzeć...

    > a to nie bylo wojskowe lotnisko ?

    Wojskowo areoklubowe.

    W latach 80 to już tam z wojskowych tylko śmigłowce zostały. Radaru
    wtedy już raczej nie było - zresztą dookoła bloki więc musiałby być
    wyżej żeby coś zobaczyć. Nawet dawna wieża miała raptem ze 4 piętra a
    już wtedy nie działała.

    Zresztą nawet jakby był to przecież wojsko nie będzie się cackać z
    jakimiś aerokubowymi wilgami, antkami do skoków i szybowcam i prowadzić
    je za rączkę. A latali całymi chmarami razem z wojskowymi mi8. Na
    widoczność.

    > Mozliwe, ale czy po nocy i strefie lotniska ?

    Dniami i nocami po kręgu nadlotniskowym.

    > No ale co dalej? Przeciez nie powiedzieli "to my startujemy", tylko
    > czekali. I sie doczekali.

    Czego się w sumie doczekali? Poza otwarciem lotniska rozpaczliwym
    notamem, który w zasadzie dotarł tylko do nich, bo przecież jak ktoś był
    w powietrzu to nie czytał notamów ze wsteczną datą?

    Nie musi i w G nie zapewnia.

    > Sobie jakos tak nie bardzo wyobrazam tego samodzielnego zapewnia w
    > lotach liniowych.

    Dlatego zasadniczo się nie lata i zarówno lotowski operation manual jak
    i head tego zabrania... Na tym właśnie polega problem że z zamkniętymi
    oczami stwierdzili "nie widzę przeszkód" i na pałę polecieli. A szanowne
    grono na łotsapie stwierdziło że skoro się w nic nie wbili to problemu
    nie ma.

    --
    Shrek