  • Data: 2004-02-06 15:49:26
    Temat: Re: Sprzedaz domu - kiedy zaplata?
    Od: "MarKow" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał:
> [...]

    Ale kupujacy nie ponosi ryzyka, gdyz z moja znajoma podpisal notarialna
    umowe przedwstepna. A taka umowa zobowiazuje moja znajoma do wydania rzeczy,
    a kupujacego do zaplacenia.

    > A to , że pod rygorem nieważności nie ma znaczenia

    Dzis przeczytalem projekt umowy (wlasciwej), w ktorej stoi "kwota zostala
    zaplacona, co sprzedajacy niniejszym potwierdza". Notariusz nie sprawdza,
    czy fakt mial miejsce! Teoretycznie czlowiek moze powiedziec, ze zaplacil -
    wszak znajoma podpisala...

    > Ja wolę w ręku mieć pieniądze a ty wolisz rygory .

    W jego banku mowia, zeby w obecnosci mojej znajomej zalozyl jej lokate
    terminowa - odpadaja formalnosci z zakladaniem konta, awizowanie gotowki,
    oplaty, facet ma kwit, ze wplacil, a znajoma ma potwierdzenie zalozenia
    lokaty.

    Pozdrawiam, MarKow