  • Data: 2004-02-06 16:03:59
    Temat: Odp: Sprzedaz domu - kiedy zaplata?
    Od: "bubu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W jego banku mowia, zeby w obecnosci mojej znajomej zalozyl jej lokate
    > terminowa - odpadaja formalnosci z zakladaniem konta, awizowanie
    gotowki,
    > oplaty, facet ma kwit, ze wplacil, a znajoma ma potwierdzenie zalozenia
    > lokaty.
    >
    > Pozdrawiam, MarKow

    A to znowu co za smrody ?????????
    Lokata ??????????PO co ????????
    To jakieś mataczenie !!!!!!!!!!!!!!!!!
    W czyim Interesie ?????????
    Osoba sprzedająca dom zakłada konto (pisałeś , że je ma )
    w tym samym banku nawet dla tej tylko jednej transakcji !!!!
    Jest to powszechnie stosowana procedura !!!!!!!!!
    W tym samym banku po dokonaniu przelewu twoja znajoma
    NATYCHMIAST otrzymuje wyciąg z konta powiększonego
    o ten właśnie przelew.
    Coś kręcisz o problemach formalnych z zakładaniem konta ???
    Jakich ???Wystarczy mieć dowód osobisty który i tak
    jest potrzebny u notariusza !!!!!!
    Jakie opłaty ??????? Żadne !!!!!!!!!
    Jakie awizowanie gotówki W TYM SAMYM BANKU ???
    Coś prostą sprawę chcesz specjalnie zamotać !!!!!!!!!!!!!