  • Data: 2004-02-06 14:06:17
    Temat: Odp: Sprzedaz domu - kiedy zaplata?
    Od: "bubu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdybym to ja kupował dom w taki sposób, w życiu na taki układ bym nie
    > poszedł. A co będzie jeśli sprzedający po wykonaniu przeze mnie przelewu
    > nagle się rozmyśli? Jakiś czas temu kupiłem mieszkanie. Płatność
    > załatwiliśmy w sposób następujący: podpisaliśmy ze zbywcą akt
    notarialny, w
    > którym pod rygorem unieważnienia aktu zobowiązałem się w ciągu dwóch dni
    od
    > podpisania uregulować odpowiednią należność. I tyle. I po co kombinować?
    > yamma
    >
    > Nie masz wcale racji !!!
    Był już w prasie prawniczej opisywany przypadek gdy taki jak opisujesz
    podpisany akt notarialny był już przedkładany w banku jako zabezpieczenie
    a pieniądze nie zostały zapłacone . Po takim sprzedaniu jak ty to zrobiłeś
    to sprzedający zostawał bez nieruchomości i bez pieniędzy .Ma potem pełne
    się sądzić prawo . Tylko do tego też trzeba pieniędzy ,a ile łez i
    przekleństw
    A to , że pod rygorem nieważności nie ma znaczenia .Bank szedł w zaparte
    z armią prawników zrobi wała ze sprzedającego . Nie zachwalaj swojego
    sposobu bo ludzi wpuszczasz w kanał .
    Wg mojej metody sprzedający ma pieniądze w banku z potwierdzonym
    wyciągiem i podpisuje akt notarialny tego samego dnia .
    Ja wolę w ręku mieć pieniądze a ty wolisz rygory .