  • Data: 2020-09-03 10:43:50
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f4fdff0$0$17358$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 02.09.2020 o 17:27, J.F. pisze:

    >Bo broń "im dali" nie po to, by "ładowali do obywateli.

    A do kogo ? przeciez nie do wladzy :-)

    >No więc wieża ich poinformowała, że jest zbyt niska podstawa chmur.
    >Normalnie każdy by odleciał, a nie sprawdzał, czy może jednak ...

    Normalnie chyba maja jakies przepisy, a tu ... sprawdzenie nie jest
    niebezpieczne.

    13/s517/

    >Co "nie"?

    Ze dochodzenia w sprawie postrzelenia prowadzic nie mozesz.

    >No nie możesz.

    No to na jakiej podstawie zlecono w tej sprawie ?

    >Jest. Sprawdzające się kodeksowo nazywa, ale nie możesz przykładowo
    >biegłego powołać.

    >>> sprawdzających (te nie muszą dotyczyć konkretnego przestępstwa)

    >W każdym razie specjalista. Nie robią tego w patrolówce na sali
    >odpraw
    >pomiędzy odprawami :-)

    Ale jesli ten specjalista nazywa sie formalnie biegły, to sam
    napisales powyzej, ze nie mozna.

    >Nawet i dziesiąty - o ile to ma sens. Po co słuchać drugi kogoś, kto
    >tak nie widział zdarzenia?

    Jesli drugi policjant, to zakladam ze widzial, No chyba, ze akurat
    spojrzal gdzie indziej.
    Wtedy sprawdzic okoliczne monitoringi, i ewentualnie zamknac obu - jak
    sie okaze, ze widzial, wiec klamie i mataczy :-)
    W osobnych aresztach zamknac ...

    J.