  • Data: 2006-10-04 16:23:56
    Temat: Re: Służba wojskowa - pytania
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W WKU według Ciebie same osły siedzą i nie skojarzą > wszystkich
    > okoliczności - komisja wojskowa, nagła ciężka ;-) choroba,
    odroczenie, wyjazd DO PRACY

    A skąd niby mają o tym wyjeździe wiedzieć. Ja jak w sierpniu 1989 r. do ZSRR
    wyjeżdżałem, to powrót miałem zgłosić do WKU. Oczywiście ciepłym moczem ich
    olałem i niech mnie szukają.

    > Czy WKU może go wtedy ścigać, gdy wyjedzie ?
    Raczej jak PRZYJEDZIE...

    - Dzień dobry, czy pan X
    - Kto? Nikt taki tutaj nie mieszka. Dowidzenia

    +inż.prawa+