    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <588b7d8c$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <588bb1c5$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <588bbc25$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <1hrxzmhwfv85g$.1rjxaztf0zhe5.dlg@40tude.net>
    <588dcc9b$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    <4yeg2vbvicx5.m2j3lxtpsxs$.dlg@40tude.net>
    <588eec1d$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <588f1dbf$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <588f5e25$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <588f7145$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <588f7c4a$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Skan dowodu osobistego
    Date: Mon, 30 Jan 2017 20:38:36 +0100

    dyskusyjnych:588f7c4a$0$5156$6...@n...neostrada
    .pl...
    W dniu 30-01-17 o 18:00, J.F. pisze:

    >Jeśli pracownik ochrony UJMIE sprawcę na gorącym uczynku, to musi go
    >Policji przekazać. Życie czasem to upraszcza i ujęty dobrowolnie się
    >zatrzymuje i czeka, aż go złapią, ale inna sprawa.

    >Patrol może ustalić tożsamość i zwolnić, ale jak nie może ustalić, to
    >zatrzymać MUSI. Jak ustalą tożsamość, to już brak podstaw do
    >zatrzymania, a przesłuchanie - o ile nawet jest konieczne, o nie
    >zawsze
    >- to może nastąpić po kilku dniach.

    Zakladamy ze sprawca nie ma przy sobie dowodu, wiec patrol zaklada
    kajdanki i wiezie ... na komende,
    i co dalej ?
    Ktos tam pewnie zeznania spisuje, potem moze i wiezie potwierdzic
    tozsamosc ... i kto wydaje protokol zatrzymania i kiedy ?

    >Ty sądzisz, że to postępowanie się tylko z przesłuchania kasjerki
    >składa?

    Skoro juz zakladamy, ze nic do sprawy nie wniesie, to cos mi sie
    widzi, ze spokojnie mozemy zalozyc, ze i inne czynnosci do sprawy nic
    nie wniosa :-)

    No ale dupokrytke trzeba miec - stwierdzic, ze adresu nie ma, moze ten
    skan dowodu dokladnie obejrzec, sprawdzic rejestr dokumentow
    utraconych ... i z poczuciem dobrze spelnionego obowiazku zawnioskowac
    o umorzenie :-)

    >Jak pisałem, mogą zapłacić na raz więcej i dokąd nie zacznie brakować
    >salda, to nikt się tym raczej nie zainteresuje.

    Nadal nie bardzo chce mi sie wierzyc, ze ktos wziawszy kredyt na
    falszywe dane bedzie chcial go splacac dlugo i szczesliwie :-)
    Miesiac, trzy, aby sprawa przyschla - rozumiem, ale nie trzy lata.
    A wtedy nieuczciwy pracownik dosc szybko wyskoczy :-)

    J.