  • Data: 2020-11-20 07:43:37
    Temat: Re: Siły policyjne w Warszawie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2020 o 18:01, J.F. pisze:

    > Normalnie - jest zbiorka, i rozkaz - pilnowac tej bramy i nikogo nie
    > wpuszczac do odwolania :-)

    Ale oni się chyba dynamicznie przemieszczali wraz z protestem.

    BTW - ktoś wie z czego wynika użycie pał? Bo jak widzę, to raczej
    agresywni sami z siebie nie byli (zresztą poprzednim prostestom też
    bliżej pikników było). Bo mi wychodzi że główną ich winą było... że
    protestowali i się nie rozeszli (po tym zresztą jak ich otoczono). Jakoś
    nie widziałem nagrań jak komuś mieszkanie podpalili, znak drogowy
    wyrwali czy szturmowali schody za którymi stali kulosony.

    Za to nagrało się jak bez wyrażnych powodów ludzie bez oznaczeń (nie
    mówię o immiennikach - żadnych oznaczeń ze to policja) napierdają
    pałkami teleskopowymi demonstrantów.

    --
    Shrek