  • Data: 2020-11-20 11:07:49
    Temat: Re: Siły policyjne w Warszawie
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-11-2020 o 10:50, Shrek pisze:

    > To że boa to wiem, ale rzeczywiście zaczynali pod empikiem? Bo że potem
    > się napierdalali z narodowcami to wiem - pytam tylko kto zaczął?

    Właśnie filmy, które widziałem, niejednoznacznie, ale tak by wskazywały,
    jak zaczęły się zamieszki kamerzyści się przemieścili, ale nie wszystko
    widać dokładnie na filmach, ale tak trochę wyglądało. Oficjalna kamera
    policyjna na ten czas skierowana była gdzie indziej, powróciła, jak już
    rwał szturm na bramę, jednak poszlaki oraz logika oraz informacje od
    osób z marszu wskazują, że tak mogło być, rozpoczęli jakieś zamieszki, a
    gdy kibole się wkurzyli uciekli do bramy, bo w bramie były oddziały
    policji. Inaczej jaki sens miałby atak na bramę? Kibole mogą mieć rózne
    głupie pomysły, to petardę gdzieś rzucić, to co innego, ale żeby dużą
    ekipą bez przyczyny atakować bramę, to trochę nie wierzę, dlatego
    przyjmuję wyjaśnienia i szczątkowe filmy jako teoretycznie spójną wersję.

    --
    http://zrzeda.pl