eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSO dopiero po zwrocie z SA zdelegalizował Marsz Powstania Warszawskiego na wniosek burmistrza Warszawy (PO) › Re: SO dopiero po zwrocie z SA zdelegalizował Marsz Powstania Warszawskiego na wniosek burmistrza Warszawy (PO) [uzasadnienie]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: SO dopiero po zwrocie z SA zdelegalizował Marsz Powstania Warszawskiego
    na wniosek burmistrza Warszawy (PO) [uzasadnienie]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 27 Jul 2022 10:11:47 +0200

    On Tue, 26 Jul 2022 21:31:15 +0200, A. Filip wrote:

> [...]
    -Powstania-Warszawskiego-impreza-cykliczna-Sad-znow-
    przyjrzy-sie-sprawie

    > IMHO Wojewoda by nadużył gdyby protestowali organizatorzy z lat
    > poprzednich. A tak Wysoki Sąd Okręgowy dopiero jak rozważał po raz drugi
    > po zwrocie z Sądu Apelacyjnego to inaczej zinterpretował przełożenie
    > prawa na tą konkretną sytuacje.

    IMO - jesli wojewoda nadał status, a ustawa wymaga, zeby impreza była
    co najmniej trzy razy organizowana, a wnioskujacy nie organizowal jej
    wczesniej wcale - to wojewoda nie mogl.

    > Mi się ta decyzja Wysokiego Sądu niespecjalnie podoba ale trudno mi się
    > ostrzej czepić bez przeczytania poważnego doprecyzowania opisu.
    > "Z wyrokami sądów nie trzeba się zgadzać, wystarczy je respektować".

    > A skąd mam wiedzieć jak opieram się na opisach TVN dziennikarzyn?

    No wlasnie - trzeba z z ich tfurczosci wyciagac informacje niby
    uboczne, ale istotne, i po tym sie domyslac o co tu chodzi.

    J.