  • Data: 2004-02-05 11:14:33
    Temat: Re: Pulapki w samochodzie - konsekwencje?
    Od: "szwaczuuuu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jakie to ma znaczenie ? Odpowiadasz za skutek jaki ta "zabawka" wywola.

    No to kurde jeśli faktycznie państwo polskie wypłaciło zadośćuczynienia
    wszystkim którzy odnieśli uszczerbek na zdrowiu w wyniku działania min w całej
    historii konfliktów zbrojnych to mi to gra. W innym przypadku ANI TROCHĘ !!!

    > Ty bedziesz odpowiadal z :
    > Art. 9. § 1. Czyn zabroniony popełniony jest umyślnie, jeżeli sprawca ma
    > zamiar jego popełnienia, to jest chce go popełnić albo przewidując możliwość
    > jego popełnienia, na to się godzi.

    Nie no, tu sprawa nie jest taka prosta. ON nie chce go popełnić. Znaczy się
    jeśli nie złamiesz prawa to nic ci się nie stanie.

    > A wojsko :
    > Art. 9.§ 2. Czyn zabroniony popełniony jest nieumyślnie, jeżeli sprawca nie
    > mając zamiaru jego popełnienia, popełnia go jednak na skutek niezachowania
    > ostrożności wymaganej w danych okolicznościach, mimo że możliwość
    > popełnienia tego czynu przewidywał albo mógł przewidzieć.

    Nie no przepraszam bardzo. Chcesz mi powiedzieć, że faszerowanie ziemi tonami
    materiałów wybuchowych nie ma na celu zabijania ludzi? No ok powiedzmy, że pole
    minowe ma na celu "wykluczenie" danego terenu z użytkowania, tak by nikt nie
    mógł przez niego przejść. Zrobiono to przez umieszczenie tabliczek
    ostrzegawczych. (A tak swoją drogą to jeśli trafi się nam analfabeta nie umijący
    czytać tabliczek to co się dzieje ?;)
    No i kurde nie rozumiem bo tu jest dla mnie dokładna analogia do samochodu.
    Umieszczasz broń mającą ci zrobić kuku i dokładną tabliczkę ostrzegawczą mającą
    ODSTRASZYĆ ewentualnego delikwenta. Złodziej sam się o to prosi włamując się do
    TWOJEGO samochodu.

    Wojsko broni terytorium państwa, ty bronisz swojego samochodu.
    No po prostu wychodzi mi że powinno to być dozwolone :/

    Poszę o wytłumaczenie mi tego BARDZO łopatologicznie. :)